Spennende Nyttårsseminar 2009

Pastor Arnfinn Clementsens Nyttårsseminar, 16.-18. januar 2009
Tema: Velsignet!


Pastor Arnfinn Clementsens Nyttårsseminar er et årlig høydepunkt i Karisma Senter, og samler menighet og tilreisende fra fjernt og nær.

I fjor vakte Clementsens Nyttårsseminar oppsikt ved hans frimodige og personlige oppgjør med religion og karismatisk ukultur.
Tema denne gang er ”Velsignet”!

Velsignet!
Denne gangen er temaet for helgen rett og slett: ”Velsignet!”
”I dette seminaret vil jeg gå videre og peke på hva Jesus har gjort og den velsignelse vi har i ham. Dessverre har mange kristne aldri forstått hva evangeliet virkelig innebærer, og mange kjenner ikke til hvem de er og hva de har i Kristus. Vi ber og strever for å bli velsignet, og vi søker den ene åndelige opplevelsen etter den andre, men sannheten er at vi allerede er velsignet. Den kristne religionen har stjålet så mye fra oss, og nå trenger vi å få fokus på Jesus og det han har gjort for oss”,
sier Clementsen, som tror at det er på høy tid med en ny tid for evangeliet i hele vårt land.

Spesielle gjester

I årets seminar deltar også tre av Clementsens tidligere nære medarbeidere i Karisma Senter;
Pastorene Svein Egil Fikstvedt og Tormod Røyland, og daglig leder i Wavetech, Dag Arild Valand.
I dag står de alle i viktige tjenester og oppgaver på forskjellige steder i inn- og utland, og de vil også være med å undervise på seminardagen lørdag med temaene: ”Velsignet menighet”, ”Velsignet familie” og ”Velsignet økonomi”.

Arnfinn Clementsens Nyttårsseminar starter fredag kveld og avsluttes med Nyttårs Celebration søndag kveld.

Karisma Senter ønsker velkommen til en velsignet start på et nytt år!

 

Alt på grunn av Jesus

av Arnfinn Clementsen

"Han som ikke visste av synd, har han gjort til synd for oss, for at vi i ham skulle få Guds rettferdighet." 2. Kor 5:21

Les mer..

Alt på grunn av Jesus Alt på grunn av Jesus